Тэхнiчная падтрымка

Пытанне-адказФорма для сувязі

Што такое ГандлярОК?

Карты якіх банкаў абслугоўвае?

Ці прымае тэрмінал бескантактавыя карты?

Як купіць?

Калі трэба некалькі тэрміналаў, ці абавязкова афармляць некалькі заявак?

Як аплаціць за тэрмінал? Абавязкова плаціць з разліковага рахунку?

Ці абавязкова адкрываць разліковы рахунак у адным з банкаў-партнёраў?

Які працэнт ўтрымлівае банк?

Ці можна аплаціць ГандляОК Вам, а атрымаць яго ў адным з прадстаўніцтваў?

Якія дакументы пры сабе мець на атрыманне тэрмінала

Ці ёсць абаненцкая плата або плата за абслугоўванне?

Цi друкуецца чэк?

Што будзе з тэрміналам, калі ім не карыстацца 3-4 месяцы?

Якія перавагі ў тэрмінала ГандляОК перад іншымі аналагамі?

Ці ёсць магчымасць вярнуць грошы, калі тэрмінал не спатрэбіўся?

Што рабіць, калі з'яўляецца паведамленне пра заканчэньне тэрміну дзейнасці сертыфіката?

Пры рэгістрацыі выскоквае памылка «Звяжыцеся са службай падтрымкі»

Выскоквае чырвонае акно з надпісам «Памылка сервера»

Калі мяняюцца банкаўскія рэквізіты (разліковы рахунак) або адрас гандлёвай кропкі, што рабіць?

Як змяніць нумар мабільнага тэлефона, на які зарэгістраваны ГандлярОК?

Вы заўсёды можаце атрымаць дапамогу патэлефанаваўшы нам па тэлефонах
+375 29 615 90 33, +375 17 200 90 33, email: info@gok.by ці звярнуўшыся праз форму.

Запоўніце форму і мы пастараемся адказаць вам максімальна хутка!

Дастаўка