Пытанне-адказФорма для сувязі
Што такое ГандлярОК?
Счытвальнік ГандлярOK (мабільны плацежны тэрмінал) – гэта кампактная мабільнае бесправоднае прылада, злучаецца з мабільным тэлефонам або планшэтам (версіі Android 2.3 і вышэй, альбо iOS версіі 12.0 і вышэй) праз Bluetooth. Вы зможаце ажыццяўляць правядзенне безнаяўных разлікаў з выкарыстаннем плацежных карт з любой кропкі, дзе даступна падлучэнне да інтэрнэту з дапамогай Вашага тэлефона ці планшэта.
Карты якіх банкаў абслугоўвае?
На сённяшні дзень мабільны счытвальнік ГандлярOK прымае да аплаты ўсе віды банкаўскіх плацежных карт.
Ці прымае тэрмінал бескантактавыя карты?
Так.
Як купіць?
Для атрымання рахункі да аплаце, Вам неабходна на сайце www.gok.by аформіць заяўку. Лік будзе высланы на электронную пошту. Пасля аплаты Вам неабходна з лікам і плацежным даручэннем звярнуцца ў адзін з банкаў партнёраў для заключэння дагавора-эквайрынгу. Праверыць наяўнасць дамовы ў сэрвісе можна ў спецыяльным раздзеле Праверка дагавора эквайрынгу .
Калі трэба некалькі тэрміналаў, ці абавязкова афармляць некалькі заявак?
У адной заяўцы на выстаўленне рахункі пакажыце патрэбную колькасць тэрміналаў: пасля запаўнення наймення арганізацыі, банкаўскіх рэквізітаў, УНП, юр.адреса, колькасць тэрміналаў.
Як аплаціць за тэрмінал? Абавязкова плаціць з разліковага рахунку?
Аплаціць за тэрмінал можна як з разліковага рахунку, так і праз касу любога банка. Калі аплата выраблялася праз касу банка, захоўвайце квітанцыю аб аплаце да атрымання тэрмінала і ў банку пры заключэнні дагавора-эквайрынгу аддавайце копію.
На офісе заплаціць нельга!
На офісе заплаціць нельга!
Ці абавязкова адкрываць разліковы рахунак у адным з банкаў-партнёраў?
Разліковы рахунак можа быць адкрыты ў любым банку, але дамову-эквайрынгу неабходна заключыць у адным з банкаў-партнёраў, паказаўшы разліковы рахунак свайго банка.
Які працэнт ўтрымлівае банк?
Банкаўская камісія складае 2,7% ад плацяжу, праведзенага па тэрміналу, у незалежнасці ад таго, дзе быў заключаны дагавор-эквайрынгу і дзе адкрыты разліковы рахунак.
Ці можна аплаціць ГандляОК Вам, а атрымаць яго ў адным з прадстаўніцтваў?
Калі пакідаеце заяўку на выстаўленне рахункі з сайта www.gok.by , атрымліваць Счытвальнік ГандлярOK неабходна будзе ў Мінску. Калі зручней атрымаць тэрмінал у адным з Прадстаўніцтваў, то і кошт на аплату неабходна афармляць там жа.
Якія дакументы пры сабе мець на атрыманне тэрмінала
1. Для арганізацыі, калі едзе дырэктар: копія пасведчання аб гос.регистрации, копія плацежнага даручэння, копія загаду аб прызначэнні, пашпарт і друк.
2. Для арганізацыі, калі едзе супрацоўнік: копія пасведчання аб гос.регистрации, копія плацежнага даручэння, даверанасць формы М-2а, пашпарт.
3. Для ІП: Копія пасведчання аб гос.регистрации, копія плацежнага даручэння, пашпарт, калі ёсць друк.
2. Для арганізацыі, калі едзе супрацоўнік: копія пасведчання аб гос.регистрации, копія плацежнага даручэння, даверанасць формы М-2а, пашпарт.
3. Для ІП: Копія пасведчання аб гос.регистрации, копія плацежнага даручэння, пашпарт, калі ёсць друк.
Ці ёсць абаненцкая плата або плата за абслугоўванне?
Ніякіх абаненцкіх плат і плат за абслугоўванне няма. Вы набываеце счытвальнік ГандлярОК і больш ніякіх выдаткаў.
Цi друкуецца чэк?
Па выніку правядзення плацяжу на экран тэлефона (планшэта) фармуецца электронны чэк, пасля чаго гэтая ж сума прабіваецца па касавага апарату (па другім аддзелу безнал) і аддаецца чэк кліента. Кліент атрымлівае смс апавяшчэнне на тэлефон аб здзяйсненні пакупкі і з дапамогай смс ён можа з сайта www.gok.by раздрукаваць копію чэка, якая была сфарміравана на тэлефон.
Што будзе з тэрміналам, калі ім не карыстацца 3-4 месяцы?
У дагаворы-эквайрынгу прапісана абавязковае штомесячнае правядзенне плацяжоў. У выпадку адсутнасці плацяжоў па тэрміналу на працягу некалькіх месяцаў банк мае права заблакаваць счытвальную прылада. Больш падрабязную інфармацыю ўдакладняйце у банка-эквайера.
Якія перавагі ў тэрмінала ГандляОК перад іншымі аналагамі?
Адным з найважнейшых пераваг счытвальнік ГандлярОК з’яўляецца магчымасць прыёму плацяжоў ЎСІХ відаў і тыпаў плацежных карт. Няма прывязкі да пэўных мадэляў тэлефонаў, галоўнай умовай з’яўляецца наяўнасць тэлефона / планшэта з сістэмай Android версія вышэй чым 2,3 альбо iOS версіі 8,2 і вышэй. Нізкі кошт. Магчымасць фарміравання справаздач ў асабістым кабінеце кліента па плацяжах за дзень і прагляду архіва прынятых плацяжоў.
Ці ёсць магчымасць вярнуць грошы, калі тэрмінал не спатрэбіўся?
Грошы можна вярнуць толькі ў выпадку, калі счытвальнік ня выдаваўся. Для гэтага неабходна напісаць тое кліент павінен напісаць ліст на імя дырэктара ТАА «Транзакцыйныя Рашэнні» Халадкова Сяргея Леанідавіча. У лісце – просім вярнуць раней выплачаную суму за тэрмінал, пазначыць банкаўскія рэквізіты (р / р, банк, код банка, УНП). Паказваецца прычына вяртання грошай. Ліст з арыгінальнай подпісам і пячаткай высылаецца на адрас: 220004, г. Мінск, вул.Няміга, 40, оф.205 / 42 ТАА «транзакцыйнай Рашэнні»
Што рабіць, калі з'яўляецца паведамленне пра заканчэньне тэрміну дзейнасці сертыфіката?
Раз у паўгода неабходна праходзіць рэгістрацыю ў праграме, у мэтах падаўжэння сертыфіката бяспекі. Гэты ж працэс рэгістрацыі, праходзіць кожны кліент пры атрыманні тэрміналу, а менавіта – увядзенне нумары дагавора з банкам, нумары тэлефона, атрыманне смс-кода для пацверджання актывацыі і ўвядзенне пароля ўваходу ў праграму.
Пры рэгістрацыі выскоквае памылка «Звяжыцеся са службай падтрымкі»
Неабходна праверыць правільнасць ўводу нумара дагавора з банкам ХХХ-Г: удакладніць абавязкова ў правільнасці напісання літары (менавіта вялікая і рускае), не павінна быць ніякіх прабелаў ні перад літарай, ні пасля. Пасля лічбаў абавязкова павінен стаяць мінус (ні вялікае працяжнік, ні якой іншай знак). Пераканайцеся, што ўключаны інтэрнэт. Калі не дапамагаюць ўсе вышэйпералічаныя выпраўлення, удакладніце нумар дамовы з банкам, кантактны тэлефон
кліента, Прозвішча, імя і скажыце, што ў бліжэйшы час з ім звяжуцца.
кліента, Прозвішча, імя і скажыце, што ў бліжэйшы час з ім звяжуцца.
Выскоквае чырвонае акно з надпісам «Памылка сервера»
Неабходна праверыць правільнасць ўводу нумара дагавора з банкам ХХХ-Г: удакладніць абавязкова ў правільнасці напісання літары (менавіта вялікая і рускае Г), не павінна быць ніякіх прабелаў ні перад літарай, ні пасля. Пасля лічбаў абавязкова павінен стаяць мінус (ні вялікае працяжнік, ні якой іншай знак). Пераканайцеся, што ўключаны інтэрнэт.
Калі мяняюцца банкаўскія рэквізіты (разліковы рахунак) або адрас гандлёвай кропкі, што рабіць?
Ўсе змены робяцца на падставе заяўкі з банка. Кліент звяртаецца ў банк, дзе складаў дамову-эквайрынгу і афармляе заяўку на змены.
Як змяніць нумар мабільнага тэлефона, на які зарэгістраваны ГандлярОК?
Нумар мабільнага можна змяніць, патэлефанаваўшы ў офіс па тэл. 017 200-90-33, МТС 033 615-78-33
Вы заўсёды можаце атрымаць дапамогу патэлефанаваўшы нам па тэлефонах
+375 29 615 90 33, +375 17 200 90 33, email: info@gok.by ці звярнуўшыся праз форму.
Запоўніце форму і мы пастараемся адказаць вам максімальна хутка!